بیزینس کلاس ماهان ( چه خدماتی در بیزینس کلاس ماهان ایر ارائه میشود؟ )

بیزینس کلاس ماهان ( چه خدماتی در بیزینس کلاس ماهان ایر ارائه میشود؟ )
5/5 - (1 امتیاز)

هواپیمایی ماهان یک شرکت هواپیمایی معتبر و شناخته شده در ایران است که خدمات حمل و نقل هوایی را با استانداردهای بالا و به شیوه‌ای حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این شرکت با تاریخچه‌ای پر از تجربه و توانمندی، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت هوایی کشور شناخته می‌شود. هدف اصلی این شرکت، ارائه خدماتی ایمن، راحت و بروز با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و استانداردهای بین‌المللی در زمینه حمل و نقل هوایی است.

هواپیما بیزنس کلاس ماهان یک تجربه لوکس و ارزشمند در سفرهای هوایی است. بیزنس کلاس ماهان با ارائه خدمات با کیفیت، امکانات رفاهی فراوان و توجه ویژه به راحتی و رضایت مسافران، به عنوان یکی از برترین گزینه‌ها برای مسافران تجاری و توریستی شناخته می‌شود.

مسافران بیزینس کلاس ماهان ایر از امکاناتی نظیر صندلی‌های راحت با توانایی تبدیل شدن به تختخواب، سرویس غذایی با منوهای گوناگون و با کیفیت بالا، دسترسی به سیستم سرگرمی پیشرفته، امکانات ویژه در فرودگاه و حتی امکاناتی فراتر از موارد بیان شده امکانات رایگان CIP فرودگاهی بهره‌مند می‌شوند. این آپشنها همراه با خدمات حرفه‌ای پذیرایی، تجربه‌ای لوکس و لذت‌بخش از سفرهای هوایی را برای مسافران ایجاد می‌کنند.

 

ویژگی ها و خدمات بیزینس کلاس ماهان ایر

خدمات بیزینس کلاس ماهان ایر بسیار گسترده و متعدد هستند. مسافران با انتخاب پرواز بیزنس کلاس در شرکت هوایی ماهان، می‎توانند از تمامی این خدمات بهر ببرند و سفری دل‎ انگیز و دلپذیر را تجربه نمایند. برخی از این خدمات در یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران شامل موارد زیر هستند:

 

— صندلی‌های راحت

مسافران بیزینس کلاس هواپیمایی ماهان از صندلی‌هایی بزرگ با امکان تبدیل شدن به تختخواب بهره می‎برند. این صندلی‎ها در اصل برای آسایش بیشتر مسافران تعبیه شده‎‎اند و سبب می‎شوند که مسافران در طول مسیر از راحتی بیشتری برخوردار باشند. صندلی‎های بیزینس کلاس ماهان ایر علاوه بر دارا بودن سایز بزرگتر دارای جنس نرم و لطیفی هستند تا مسافران بتوانند در زمان استراحت و حتی در هنگام خواب از کیفیت صندلی یا تخت خود نهایت لذت را ببرند.

 

— سرویس غذایی با کیفیت

خدمات غذایی در هواپیما بیزینس کلاس ماهان، کمی با پروازهای معمولی متفاوت است. خدمات ماهان شامل منوهای گوناگون و با کیفیت بالاست که بر اساس سلیقه مسافران طراحی شده و معمولاً شامل غذاهای شامل معروف ایرانی و بین‌المللی است. کیفیت غذاهای پرواز بیزینس کلاس می‎تواند با بهترین رستوران‎های داخلی و خارجی مقایسه شود. بیزینس لانژ برای مسافران این پروازها نیز با سایر لانژها متفاوت میباشد.

 

— سیستم سرگرمی پیشرفته

مسافران بیزینس کلاس هواپیمایی ماهان ایر، امکان دسترسی به سیستم سرگرمی پیشرفته از جمله فیلم‌، موسیقی‎ را دارند تا طول سفر را به شکل سرگرم‌کننده‌تری سپری کنند. یکی از بهترین سرگرمی‎ها بازی کردن و یا تماشای فیلم در طول سفر است. با خدمات کاملی که توسط ماهان ایر ارائه می‎شود، هم طرفداران سینما، فیلم و سریال و هم طرفداران بازی‎های کامپیوتری می‎توانند در طول مسیر به تفریح مورد علاقه خود بپردازند.

 

— خدمات پذیرایی و رفاهی

بیزینس کلاس هواپیمایی ماهان ایر خدمات پذیرایی حرفه‌ای را برای مسافران فراهم می‎کند. خدمات پذیرایی و رفاهی در چارچوب فرهنگ ایران و ایرانی به مسافران ارائه می‎شوند تا مشکلی از جهت عدم تطابق فرهنگی بین خدمات و مسافران ایجاد نشود.

 

— امکان حمل بار بیشتر 

مسافرانی که از بلیط‌های بیزینس کلاس ماهان را تهیه کرده اند میتوانند اضافه بار بیشتری نسبت به مسافرانی که بلیط اکونومی را رزرو کرده‌اند داشته باشند. مقدار مجاز بار برای سفرهای بین المللی برای این گروه افراد 40 کیلوگرم و برای پروازهای داخلی 30 کیلوگرم میباشد در مقاله ” قوانین گمرکی کالای همراه مسافر ” اطلاعات کاملی از لیست کالاهای مجاز و غیر مجاز را بررسی کرده‌ایم.

 

امکان ویژه بیزینس کلاس ماهان 

 

خدمات بیزینس کلاس ماهان

 

1) مسافران بیزنس کلاس ماهان ایر امکانات ویژه‌ای در فرودگاه‌ها دارند. برای برشمردن این امکانات، می‎خواهیم موارد مهم و متفاوت را برای شما بازگو کنیم. امکانات رفاهی ویژه‎ای در فرودگاه‌‎ها برای مسافران بیزنس کلاس در نظر گرفته می‎شود، از جمله این امکانات می توان به CIP فرودگاهی اشاره کرد که به صورت رایگان در اختیار مسافران این نوع پروازها قرار می گیرد. همانطور که در مورد بیزینس کلاس ایران ایر نیز گفتیم خدمات cip برای مسافران بیزینس کلاس این ایرلاین نیز به صورت رایگان در نظر گرفته میشود. این خدمات به خصوص برای افراد ناتوان جسمانی بسیار حائز اهیمت هستند برای اطلاع از ” خدمات هواپیمایی برای معلولین ” مقالات دیگر ما را مطالعه نمایید.

 

بخشی از امکاناتی که در خدمات سی آی پی فرودگاه امام ارائه میشوند شامل :

• حمل و تحویل بار و چمدان های مسافر
• پذیرایی مخصوص
• سرویس مخصوص حیوانات خانگی
• ارائه سرویس ویلچر و بالابر برای افراد کم توان از نظر جسمانی
• سوئیت های یک تخته و دو تخته برای استراحت مسافران
• گیت های اخصاصی گذرنامه برای صرفه جویی در وقت
• سالن های کنفرانس و جلسات

 

2) ترنسفر فرودگاهی رایگان برای مسافرانی که بلیط بیزینس کلاس ماهان را خریداری کرده اند از جمله سرویس های خاصی هست که ارائه می شود. طبق آخرین اعلام این ایرلاین تاکسی فرودگاه امام رایگان از کلیه نقاط تهران به فرودگاه امام خمینی و در کشورها دیگر نیز ترنسفر فرودگاهی به صورت بالعکس به مسافران بیزنس کلاس هواپیمایی ماهان در مسیرهای پکن ، شانگهای ، گوانجو ، شنزن ، بانکوک ، کوالالامپور ، آلماتی ، دهلی ، مسکو ، لاهور ، اربیل ، سلیمانیه ، استانبول ، آنکارا ، بارسلون ، میلان و رم تعلق می گیرد.

 

3) همینطور بر اساس قرارداد باشگاه مشتریان ماهان با بعضی از لانژ های فرودگاهی دنیا مسافران بیزینس ماهان می توانند از پذیرایی در لانژ استفاده کنند. خدمات فست ترک فرودگاه امام و لانژ نیز در پروازهای خروجی از کشور فعال و قابل رزرو است.

 

4) همچنین ایرلاین ماهان باشگاه مشتریانی دارد که به Mahan and miles شهرت دارد و کسانی که عضو این باشگاه باشند از امکانات و تسهیلات مناسبی برخوردار خواهند بود. در این باشگاه 4 رده عضویت به صورت کلاسیک، نقره‌ای، طلایی و طلایی + وجود دارد که اعضا هر رده با توجه به امتیازات خود از خدماتی بهره مند میشوند. 

 

مشتریان با امتیاز کارت نقره‌ای از خدماتی از جمله موارد زیر برخوردار هستند : 

  • امکان دریافت خدمات از کانتر بیزنس کلاس
  • امکان بهره مندی از 10 کیلو اضافه بار رایگان

مشتریان با امتیاز کارت طلایی از خدماتی از جمله موارد زیر برخوردار هستند : 

  • امکان بهره مندی از 15 کیلو اضافه بار رایگان
  • امکان استفاده رایگان از سالن مخصوص پذیرایی تمامی فرودگاه های طرف قرارداد هواپیمایی ماهان (امکان همراه داشتن یک مهمان در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد که دارای یک رزرو مشترک هستند)
  • اولویت در سوار شدن به هواپیما
  • امکان دریافت بلیط رایگان

مشتریان با امتیاز کارت طلایی پلاس از خدماتی از جمله موارد زیر برخوردار هستند : 

  • امکان بهره مندی از 20 کیلو اضافه بار رایگان
  • امکان دریافت کارت طلائی برای همسر
  • امکان استفاده رایگان از سالن مخصوص پذیرایی فرودگاههای طرف قرارداد ماهان با یک مهمان که دارای رزرو مشترک هستند
  • ارتقای کلاس پروازی از اکونومی به بیزنس بصورت رایگان – 2 لگ پروازی در سال
  • امکان بهره مندی از خط ویژه تلفن VIP

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه