بیزینس کلاس ایران ایر و خدمات فوق العاده ان برای مشتریان!

بیزینس کلاس ایران ایر و خدمات فوق العاده ان برای مشتریان!
3/5 - (2 امتیاز)

هواپیمایی ایران ایر، معتبر‌ترین و با سابقه‌ترین هواپیمای ملی جمهوری اسلامی ایران است. ایران ایر توانسته با ارائه خدمات نوین در سطح استانداردهای جهانی، آسودگی فراوانی برای مسافران ایجاد کند. مسافران می‌توانند به راحتی به نقاط مختلف ایران، یا حتی کشور‌های خارجی سفر کنند. امروزه این شرکت در تلاش است تا بهترین خدمات ممکن در اختیار مسافران قرار دهد. به طوری که هواپیما‌های آن به ۳۵ شهر داخل کشور، همچنین ۲۶ شهر در سراسر جهان پرواز می‌کنند.

تمام خطوط هواپیمایی دارای کلاس‌های پروازی مختلف هستند، که هر کدام از آن‌ها امکانات متفاوت و ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از کلاس‌های پروازی هواپیمایی ایران ایر، می‌توان به بیزینس کلاس، فرست کلاس و اکونومی کلاس اشاره کرد. امکانات پرواز بیزینس کلاس ایران ایر، در مقایسه با پرواز‌های اکونومی این شرکت، کاملا متفاوت است. در ادامه به مزیت کلاس پروازی ایران ایر می‌پردازیم، تا با خدمات متنوع آن به طور کامل آشنا شوید.

 

بلیط بیزینس کلاس چیست؟

بیزینس کلاس، بخشی از هواپیما به شمار می‌آید که دارای بلیط‌های گران‌تر از اکونومی کلاس و ارزان‌تر از فرست کلاس است. البته در میان ایرلاین‌های ایرانی، پرواز بیزینس کلاس، گران‌ترین نوع بلیط هوایی به‌شمار می‌رود و تکمیل‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد. این اختلاف قیمت به خدمات قبل و حین پرواز نظیر نوع صندلی، جایگاه، پذیرایی و … مربوط است، در ادامه به تمام این خدمات در یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران اشاره خواهیم کرد. علاوه‌بر ایران ایر، شرکت ایران ایر و ماهان دو مورد از ایرلاین های مهم در ارائه خدمات بیزینس کلاس هستند که با توجه به سابقه و قدمت درخشان خود، خدمات متفاوت‌تری را به مشتریان عرضه می‌کند.

 

خدمات بیزینس کلاس ایران ایر

— غذا و پذیرایی بیزینس ایران ایر

مطمئنا برای مسافران خطوط هوایی، کیفیت کیترینگ یا نوع پذیرایی دارای اهمیت زیادی است. یکی از تفاوت‌های چشم‌گیر کلاس بیزینس ایرلاین ایران ایر با دیگر کلاس های خطوط هواپیمایی ، نحوه سرویس‌دهی و ارائه غذاهای متنوع در طول پرواز است. مسافران در این جایگاه می‌توانند، با استفاده از منوی ارائه شده، از میان انواع غذاهای گرم، با توجه به اولویت و سلیقه خود، خوراک مورد نظر را انتخاب کنند. نحوه سرو غذا‌ها بسیار متفاوت بوده و در ظروف مخصوص در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. همچنین امکان سفارش نوشیدنی‌های متنوع با هر تعدادی وجود دارد.

 

— ورود و خروج مسافران

 

بیزینس کلاس ایران ایر

 

یکی از مزیت‌های مهم پرواز بیزینس کلاس ایران ایر، تفاوت زمان ورود و خروج مسافران به هواپیما است. افرادی که از این جایگاه برای سفر خود استفاده می‌کنند، نسبت به مسافران بخش اکونومی زود‌تر وارد هواپیما خواهند شد. همچنین هنگام پیاده شدن نیز، دارای اولویت ویژه‌ای هستند، به طوری که این مسافران معمولا بعد از بخش فرست کلاس، پیاده می‌شوند.

در هنگام دریافت کارت پرواز کارنتر ویژه ای برای مسافران بیزینس وجود دارد که مسافر بدون صف کانترپرواز خود را دریافت می کنند و تحویل چمدان آنها نیز راحتر و بدون صف و معطلی می‌باشد.

مهم‌ترین مزیت سرویس بیزینس کلاس برخورداری از تشریفات فرودگاهی رایگان است و بدون نیاز به خرید cip فرودگاه مهرآباد یا دیگر فرودگاه ها میباشد.

 

— صندلی‌های بیزینس کلاس

در بخش بیزینس کلاس ایران ایر، مسافران دارای فضای خصوصی بیشتری هستند، همین موضوع راحتی آن‌ها را تضمین می‌کند. قسمت مربوط به صندلی‌های مسافران بیزینس کلاس، از قسمت مسافران اکونومی مجزا است. در این قسمت از هواپیما، صندلی‌های مبله بسیار با کیفیت استفاده می‌شوند که با فضای نسبتا بیشتری در کنار هم قرار گرفته‌اند. این صندلی‌ها دارای قابلیت تنظیم در شرایط مختلف را دارند، بنابراین امکان استراحت برای مسافران این بخش، فراهم می‌شود. در طول سفر، مسافران می‌توانند از فضای دنج و خصوصی خود لذت کافی را ببرند.

 

— میزان بار

خدمات بیزینس کلاس ایران ایر، بسیار گسترده است و تنها به موارد گفته شده ختم نمی‌شود. کلاس‌های مختلف هواپیمای ایران ایر، از نظر میزان بار مجاز، با یک‌دیگر متفاوت هستند. میزان مجاز بار در پرواز‌های داخلی بیزینس ایران ایر، 20 کیلوگرم به همراه یک کیف دستی است. همچنین در پرواز‌های خارجی بیزینس کلاس نیز، می‌توانید 45 کیلوگرم بار به همراه داشته باشید. برای اطلاع از قوانین حمل حیوانات با هواپیما این ایرلاین مقالات دیگر مطالعه کنید.

 

— برخورداری از امکانات تشریفات فرودگاهی 

مزیت مهم در رزرو بلیط بیزینس کلاس برخورداری از خدمات تشریفات فرودگاهی رایگان میباشد. در پاسخ به سوال cip مخفف چیست باید گفت این واژه به معنی Commercial Important Person یا مسافران مهم است. با بهره مندی از خدمات cip فرودگاهی بعد از ورود به بخش پذیرش سالن اختصاصی تشریفات هر فرودگاه، کارمندان cip چمدان و بار شما را تحویل گرفته و شما را تا بخش تشریفات مشایعت میکنند در این بخش سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت پر سرعت، سرویس حمل حیوانات خانگی و امکانات مناسب برای مسافران ناتوان جسمی مانند ویلچر و بالابر وجود دارد که میتوانید از انها بهره مند شوید. برای اطلاع از ویژگی هایی که خدمات cip برای معلولین دارد مقاله ” خدمات هواپیمایی برای معلولین ” را مطالعه نمایید.

در زمانی که شما در سالن تشریفات قرار دارید کلیه امور مربوط به پرواز شما را کارکنان این بخش انجام خواهند داد و نیازی به ماندن در صف های طولانی بازرسی و امور پرواز وجود نخواهد داشت.

یکی از مهم ترین فرودگاه هایی که خدمات cip را ارائه میدهند فرودگاه امام خمینی و مهرآباد میباشد برای رزرو خدمات cip فرودگاه امام میتوانید از طریق وب سایت واران اقدام نمایید.

 

نحوه رزرو بلیط بیزینس کلاس ایران ایر

 

خدمات بیزینس کلاس ایران ایر

 

این سوال می‌تواند در ذهن بسیاری از افراد ایجاد شود، که چه زمانی برای خرید بلیط هواپیمای بیزینس کلاس ایران ایر مناسب است. به تمام مسافران توصیه می‌شود، قبل از خرید بلیط، به بررسی دقیق مسافت سفر و مقصد بپردازند. همچنین بهتر است، شرایط روحی خود و تمام همراهان را در نظر داشته باشند. بسیاری از افراد توانایی سفر‌های طولانی را ندارند، خدمات بیزینس کلاس ایران ایر می‌تواند شرایط سفر را برای مسافران آسان کند. نحوه خرید بلیط بیزینس کلاس، هیچ تفاوتی با بلیط اکونومی کلاس نداشته و می‌توانید به راحتی آن را تهیه کنید.

معمولا کلاس بیزینس دارای تایپ های مختلفی است که در بلیت ها ذکر می شود هر ایرلاین کلاس‌های ویژه ای برای بیزینس خود دارد همانند بخش اکونومی پروازها. اما کلاس C یا j از کلاس های پرتکرار بلیت های بیزینس می باشد. بعضا تایپ کلاس بیزینس مقداری در نرخ بلیت تاثیرگذار است.

برای پروازهای چارتری در اکثر موارد بلیت بیزینس وجود ندارد.

نکته بسیار مهم در رزرو بلیط کلاس بیزینس برخورداری از خدمات cip فرودگاهی میباشد. با رزرو خدمات بیزینس کلاس ایران ایر مانند خدمات بیزینس کلاس ماهان از cip رایگان برخوردار خواهید شد.

کارت عضویت هما

کارت عضویت هما برای امتیاز دهی به مشتریانی که بیشترین سفر را دارند راه اندازی شده است. کارت عضویت در باشگاه مشتریان هما یا skygift امتیاز مشتریان را در سه سطح بررسی میکند. مسافران با عضویت رایگان در این باشگاه 1000 امتیاز اولیه خود را دریافت میکنند و در اولین پرواز کارت آبی باشگاه هما را دریافت می کنند و پس از آن اگر در مدت یک سال مسافر 15 پرواز رفت و برگشت بین المللی داشته باشد یا در مجموع 22 هزار امتیاز کسب کنند کارت نقره ای به وی تعلق میگیرد. از مزایای داشتن کارت نقره ای امکان به همراه داشتن 10 کیلو اضافه بار رایگان، اولویت در رزرو جا و دریافت بار، عبور از معابر ویژه فرودگاهی میباشد.

مسافران دارای کارت نقره ای چنانچه در یک سال 20 پرواز رفت و برگشت داشته باشند و یا در مجموع 25000 امتیاز کسب کنند می توانند از مزایای کارت طلایی استفاده نمایند که شامل تضمین ذخیره جا، امکان حمل 20 کیلو اضافه بار رایگان، استفاده از سالن مخصوص پذیرایی میباشد.

یکی از مزایای مهم در رسیدن به امتیاز کارت طلایی باشگاه هما استفاده از cip فرودگاه امام خمینی به صورت رایگان است.

نکته مهم دیگر عضویت در باشگاه هما بهره بردن از امتیاز قابل خرج برای خرید بلیط رایگان میباشد.

3/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه