لیست بهترین شرکت هواپیمایی ایران ( بهترین ایرلاین های ایران کدامند؟ )

لیست بهترین شرکت هواپیمایی ایران ( بهترین ایرلاین های ایران کدامند؟ )
5/5 - (1 امتیاز)

اگر قصد سفر با هواپیما را دارید، قطعاً به دنبال بهترین شرکت هواپیمایی ایران برای پرواز هستید. برای در نظر گرفتن یک ایرلاین به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی، معیار‌های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، این معیار‌ها شامل خدماتی است که در طول پرواز ارائه می‌گردد. مثلاً نحوه پذیرایی و ایمنی پرواز و غیره به عنوان ملاک در نظر گرفته می‌شود. شما باید در طول یک پرواز کاملاً راحت باشید و امکانات لازم در خدمت شما قرار بگیرد.

 

بهترین شرکت هواپیمایی ایران

 

— ماهان ایر

 

بهترین ایرلاین های ایران

 

طبق نظرسنجی‌های انجام شده، شرکت ماهان ایر یکی از بهترین شرکت هواپیمایی ایران در نظر گرفته شده است. آغاز به کار این شرکت در دهه ۷۰ و در ابتدا به صورت خصوصی انجام گرفت. از آنجایی که این شرکت در طول این سال‌ها توانسته خدمات مربوط به امنیت مسافران و غیره را ارائه دهد. توانسته رضایتمندی خوبی را در میان مسافران داشته باشد.
این ایرلاین کمترین تأخیر را در زمان پرواز داشته است. از دیگر دلایل رضایتمندی مسافران این است که هواپیما‌های این شرکت نو و تازه هستند و امنیت بالایی دارند. در کل این شرکت حدود ۴۰ هواپیما دارد که چندی از آن‌ها امکان پرواز‌های داخلی را فراهم می‌کنند.

کلاس‌های پروازی این شرکت دو نوع می‌باشد. که شامل کلاس بیزینس و کلاس پروازی معمولی می‌باشد. بیزینس کلاس ایران ایر شامل خدمات و امکانات بیشتری نسبت به پروازهای معمولی میشود. 

این شرکت علاوه بر مسافربری در زمینه حمل بار نیز نقش می‌آفریند. این ایرلاین از هواپیما‌هایی مانند انواع ایرباس و بوئینگ و غیره استفاده می‌کند. این شرکت یکی دیگر از بهترین شرکت‌های هواپیمایی است که در دهه ۷۰ شروع به کار کرد‌. همانطور که گفته شد این شرکت هواپیمایی به صورت خصوصی اقدام به فعالیت کرد.

 

 

— شرکت هواپیمایی هما

یکی دیگر از ایرلاین‌های داخلی که سال هاست خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهد، شرکت هما است.

از عمر نماد این شرکت حدود ۶۰ سال است که می‌گذرد. شرکت هما که به ایران ایر نیز معروف است و در سال‌های دور به آن ایرانین ایروز می‌گفتند. بعد‌ها این شرکت با پرشین ایروز یکی شدند و ایران ایر را به وجود آوردند‌. این شرکت هم اکنون حدود ۴۳ هواپیما دارد.

از جمله ویژگی‌های بارز این شرکت، شامل ارائه خدمات پروازی با بهترین استاندارد، استفاده از تکنولوژی در پرواز‌ها، گواهینامه رضایت از مشتریان می‌باشد.

کلاس‌های پروازی این ایرلاین شامل پرواز اکونومی و بیزینس کلاس می‌باشد یزینس کلاس ماهان شامل خدمات و امکانات بیشتری نسبت به پروازهای معمولی میشود . این ایرلاین از هواپیما‌های خوب و بروزی مانند بوئینگ و غیره استفاده می‌کند و به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

هواپیمایی ایران ایر که فعالیت‌های زیادی در حمل مسافر و بار دارد و از هواپیما‌هایی مانند ایرباس، فوکر و بوئینگ استفاده می‌کند. این شرکت جزء قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی نام گرفته است که هم دارای پرواز‌های خارجی و هم دارای پرواز‌های داخلی است. این شرکت معمولاً مسافت‌های طولانی پرواز‌های خارجی را انجام می‌دهد.

این شرکت هواپیمایی به مسافران دائمی خود در سه سطح کارت باشگاه مشتریان اهدا میکند. کسانی که جزو این باشگاه قرار دارند برای رزرو خدمات cip در فرودگاه های مختلف مانند خدمات cip فرودگاه امام و مهرآباد و سایر فرودگاه های کشور آفرهای ویژه دریافت میکنند. برای رزرو این خدمات در شرکت واران میتوانید از طریق سایت یا تماس 09102423100 با کارشناسان ما اقدام نمایید.

 

— هواپیمایی ایران آتا

 

بهترین شرکت های هواپیمایی ایران

 

این ایرلاین در دسته ایرلاین‌هایی قرار دارد که کمترین آسیب را در حین پرواز داشته است. این ایرلاین علاوه بر حمل مسافر، حمل بار را نیز بر عهده دارد. ایران آتا از هواپیما‌هایی مانند انواع بوئینگ و ایرباس و هواپیمای EMB-۱۴۵ استفاده می‌کند. این ایرلاین در دهه ۸۰ شروع به کار کرد. همچنین این ایرلاین جزء ایرلاین‌هایی است که کمترین خسارت جانی را به مسافران وارد نموده است. در واقع این شرکت دارای امن‌ترین پرواز است‌.

 

— هواپیمایی کیش ایر

این ایرلاین نیز در دسته ایرلاین‌هایی که هم به حمل مسافر و هم بار می‌پردازند قرار دارد. این ایرلاین از هواپیما‌های بوئینگ و ایرباس و هواپیمای FOKKER-۱۰۰ استفاده می‌کند. این شرکت در دهه ۷۰ شروع به فعالیت نمود. پرواز‌های اولیه این شرکت از جزیره کیش به سایر شهر‌های ایران قرار انجام میشود.

 

— قشم ایر

قشم ایر نیز یکی از ایرلاین‌های منتخب ایرانی است که علاوه بر حمل مسافر به حمل بار نیز می‌پردازد. و از هواپیما‌هایی مانند انواع ایرباس، هواپیما‌های FOKKER ۱۰۰و ۵۰ استفاده می‌کند. شروع کار این شرکت نیز در دهه ۷۰ است و نام آن در ابتدا فراز قشم بود. این شرکت با یک هواپیما اقدام به فعالیت نمود و بعد‌ها آن را به ۷ عدد افزایش داد. بعد‌ها این شرکت به خدمت وزارت نفت درآمد.

 

— شرکت هواپیمایی آسمان

این ایرلاین هواپیمایی نیز هم به حمل مسافر و هم به حمل بار می‌پردازد. این شرکت هواپیمایی از هواپیما‌هایی مانند ایرباس و بوئینگ برای پرواز استفاده می‌کند. این شرکت حاصل ادغام چهار شرکت هواپیمایی به نام ایرتاکسی، ایرسروی، پارس ایر و هور آسمان است.

 

— شرکت هواپیمایی زاگرس

این شرکت نیز مانند سایر ایرلاین‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، علاوه بر حمل مسافر به حمل بار نیز می‌پردازد. این ایرلاین هواپیمایی شامل هواپیما‌های بوئینگ و ایرباس است. آغاز به کار این شرکت هواپیمایی به دهه ۸۰ برمی گردد. این ایرلاین در ابتدا در زمینه جابه جایی مسافر با محدودیت‌هایی همراه بود ولی بعد‌ها این مشکل رفع شد.

 

— شرکت هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج نیز به حمل مسافر و بار می‌پردازد و از هواپیما‌هایی مانند انواع ایرباس استفاده می‌کند. این شرکت نیز در دهه ۸۰ شروع به کار کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه