ورزشکاران و CIP

ورزشکاران و CIP

یکی از دغدغه های ورزشکاران در پروازهای ورودی و خروجی خصوصا اشخاصی که از شهرتی برخوردارند تردد در داخل شهرها و مراکز پرجمعیت است. از این رو همیشه این قشر به دنبال مسیرهای خاص و خلوت که بتوانند به سهولت تردد داشته باشند می گردند. البته زمانی که این اشخاص در قالب تیم و گروههای بزرگتر سفر می کنند. از طرف فدراسیون ها و بعضا اسپانسرهای این ورزشکاران امکانات و تسهیلاتی برایشان در نظر گرفته می شود. در مواردی برای راحتی این اشخاص از سرویس های خاصی مانند محافظ شخصی و خودروهای اسکورت نیز استفاده می شود که در اندک مواردی با واکنش افکار عمومی و انتقادهایی همراه بوده است.

مدیر برنامه ها و تیم های لیگ برتر فوتبال همیشه در ترددهایشان در فرودگاه به مشکل برخورد می کنند. و بعضا ناهماهنگی در ارائه خدمات باعث سردرگمی و خستگی بازیکنان می شود. مخصوصا زمانی این موضوع بیش از همه باعث کلافگی و اذیت ورزشکاران می شود که پروازها با تاخیر مواجه شوند. به همین دلیل ما پیشنهاد جذابی را برای باشگاههای ورزشی، فدراسیون ها ، ورزشکاران و خانوادههایشان در مسافرتها در نظر داریم.

 

تردد ورزشکاران از سالن CIP

با مواردی که ذکر شد جهت سهولت و آسایش در سفر و خصوصا در زمانهای شلوغ و پرتردد، سرویس خدمات CIP در فرودگاهها داخلی و بین المللی به ورزشکاران و تیم ها پیشنهاد می شود. این سرویس در صورت درخواست از درب منزل ورزشکاران تا درب سالن سی آی پی و از آنجا تا درب هواپیما ادامه خواهد داشت. همین سرویس در پروازهای ورودی از درب هواپیما تا درب منزل به این عزیزان ارائه خواهد شد. انواع خودروهای تشریفاتی برای ترنسفر به فرودگاه و بالعکس با راننده های توانا و انجام کلیه ی مراحل و پروسه ی پرواز توسط پرسنل حرفه ای سالن تشریفات CIP ، سرویس های ویژه ی ما برای وززشکاران و تیم های ورزشی در پروازهای داخلی و خارجی است.

 

قرارداد همکاری با فدراسیون، تیم ها و باشگاههای ورزشی

بخش بازرگانی واران امکانات و تسهیلات مناسبی را برای خدمات ویژه فرودگاهی به برای ورزشکاران، باشگاهها و فدراسیونهای ورزشی فراهم کرده است. با توجه به تجربه ی واران در ارائه ی خدمات با ملاحظات مربوطه به این افراد، ما در همه حال امکان میزبانی را داریم. از این رو برای عقد قرارداد مسئولین می توانند با ارتباط با بخش بازرگانی تشریفات اختصاصی واران نمونه قرارداد و شرایط همکاری را دریافت کنند.

 

ارائه سرویس CIP به تیم ملی فوتبال چین و تیم ملی فوتبال ایران

از نمونه سرویس هایی که واران به تیم های ملی فوتبال ارائه داده است، ارائه خدمات CIP و ترانسفر با اتوبوس های vip به ورزشکاران تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال چین است. تیم ملی فوتبال که برای بازیهای جام جهانی عازم بود. خدمات تشریفات فرودگاهی را از واران دریافت کرد. همچنین تیم ملی فوتبال چین که برای انجام بازی با تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی روسیه عازم ایران بود، در رفت و برگشت از خدمات cip واران در فرودگاه امام خمینی استفاده کردند. همچنین آقای کی روش هم از مشتریان ویژه ی ما در سی ای پی فرودگاه امام بودند.

 

سرویس CIP به سایر ورزشکاران 

ارائه خدمات تشریفات CIP به ورزشکاران سایر رشته ها نیز در کارنامه ی واران با افتخار وجود دارد. از جمله سرویس دهی به آقای احسان حدادی ورزشکار بزرگ کشورمان و همچنین آقای کواچ سرمربی تیم ملی والیبال و تعدادی دیگر از ورزشکارن.

همچنین ارائه خدمات فرودگاهی به جمعی از ورزشکاران پیشکسوت نیز از مواردی است که به طور مستقیم از واران سرویس گرفته اند.

خدمات Door To Door از خدماتی است که در بالاترین کیفیت در تهران و سایر شهرهای ایران امکان استفاده توسط ورزشکاران و خانواده هایشان فراهم شده است. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد با ما در ارتباط باشید.

ارسال دیدگاه