لانج فرودگاه سنگاپور

لانج فرودگاه سنگاپور

فرودگاه چانگی سنگاپور

فرودگاه زیبای چانگی سنگاپور برای هفتمین سال پیاپی به عنوان زیباترین فرودگاه دنیا انتخاب شد. در طی این سالها با بررسی پارامترهای گوناگون این فرودگاه زیبای کشور سنگاپور همواره بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است. محیط جذاب و زیبا با طراحی منحصر به فرد و منطبق بر محیط پیرامونی خود در کنار دسترسی آسان به آن از ویژگی های مهم و قابل ذکر فرودگاه چانگی است.

این فرودگاه دارای سه ترمینال مجهز مسافری است. در این فرودگاه یک هتل با بیش از 100 اتاق و نیزدیک به 300 فروشگاه وجود دارد. آبشار زیبای داخل فرودگاه چانگی یکی از جلوه های زیبای این فرودگاه است. همچنین فضای سبز و باغ هایی که در این فرودگاه طراحی شده است. نمای بینظیری را برای مسافران فراهم کرده است. فرودگاه changi سالانه ظرفیت پذیرش 66 میلیون مسافر را دارد. 

Dnata Lounge فرودگاه سنگاپور

همانطور که می دانید در فرودگاههای دنیا بخش لانج های اختصاصی برای مسافران همیشه از قسمت های پرطرفدار است. در فرودگاها چانگی هم همین قاعده وجود دارد. در ترمینال یک و سه فرودگاه سنگاپور لانج دناتا یکی از خدمات با کیفیتی است که مسافران بعد از انجام امور پروازی و در فاصله دو الی سه ساعت مانده به پرواز می توانند در این لانج زیبا استراحت و توقف داشته باشند.

از این رو واران در جهت ارائه خدمات این لانج به مسافران محترم ایرانی قراردادی را با این شرکت به امضا رسانده است و از این پس مسافران واران می توانند با پرداخت ورودی و رزرو آنلاین از سایت این خدمات را خریداری کنند. 

روش رزرو لانج فرودگاه چانگی 

برای رزرو خدمات lounge (لانج) در فرودگاه سنگاپور کافیست از منوی تشریفات فرودگاهی گزینه فرودگاه سنگاپور را انتخاب کنید و پروسه رزرو را همانند cip سایر فرودگاهها به پیش ببرید. لیست نرخهای این سرویس هم در بخش جزئیات قیمت وجود دارد. رزرو می بایست 48 ساعت قبل از پرواز انجام شود. 

ارسال دیدگاه