افزایش مسافر cip و محدودیت پذیرش

افزایش مسافر cip و محدودیت پذیرش

علت وضع قوانین جدید در محدودیت پذیرش مسافر در سالن cip فرودگاه امام ؟

همانطور شاید در این روزها شنیده باشید در پذیرش مسافر در سالن cip فرودگاه امام دشواری و محدودیت هایی وضع شده است. بعضی از درخواستها به دلیل تکمیل شدن ظرفیت امکان پذیرش مسافر وجود ندارد و در بعضی از پروازها این محدودیت حتی ممکن است چند روز قبل از پرواز اتفاق بیوفتد. اما دلیل اصلی این موضوع چیست؟ 

در دو سال اخیر به دلیل شرایط کرونا و شیوع این بیماری سفرها تحت تاثیر این مریضی قرار گرفته است. در ابتدای شیوع بیماری کرونا به طور کلی سفرها مختل شد و خیلی از مسافران سفرهای غیرضروری و تفریحی خود را به طور کلی کنسل کردند. محدودیت سفر در خیلی از کشورها نیز مزید بر علت شد که مسافران نتوانند سفر بروند. اما با کاهش محدودیتها و افزایش واکسیناسیون در همه ی کشورها سفرها دوباره از سر گرفته شد, مردم بیشتری نیاز به سفر داشتند و سفرها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد. 

پیش از این خدمات cip فرودگاه به عنوان سرویسی لوکس که مختص افراد خاصی است مورد تحلیل و بررسی قرار می گرفت. اما در میانه ی کرونا این سالن به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و تردد آسان و بدور از شلوغی های معمول مسافران بیشتری را به خود جذب کرد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ حجم مسافران cip بالا و بالاتر رفت. 

در نهایت با افزایش بیش از حد این سفرها و تمایل و آشنایی بیشتر مسافران با این سرویس, ظرفیت سالن cip فرودگاه امام که سقف مشخصی داشت در خیلی از پروازها تکمیل شد. بنابراین برای خدمات رسانی بهتر سالن cip محدودیت هایی به تناسب هر پرواز با توجه به امکانات این بخش وضع شد. به همین دلیل این روزها در صورتی که اقدام به رزرو کردید و با تکمیل ظرفیت مواجه شدید, تعجب نکنید. 

راهکار پذیرش : 

برای اینکه احتمال پذیرش شما در این ایام روی پروازها بیشتر باشد. لطفا چند روز قبل نسبت به رزرو cip از طریق راههای ارتباطی اقدام کنید. 

روشهای رزرو خدمات cip: 

از طریق وب سایت آنلاین varanCIP.com 

با شماره واتساپ 09102423100

تلفن پنج رقمی 02157736

 

 

ارسال دیدگاه