پذیرش مسافر لوفتهانزا در CIP

پذیرش مسافر لوفتهانزا در CIP
5/5 - (1 امتیاز)

شرایط  پذیرش مسافران پرواز لوفتهانزا و اتریشی در سالن سی آی پی فرودگاه امام

با توجه به برقراری پروازهای هواپیمایی لوفتهانزا به تهران از اواخر فرودین 1400 مسافران از این پس از خدمات این ایرلاین معتبر می توانند، در ایران استفاده کنند. در سالهای قبل مسافران فرست کلاس هواپیمایی لوفتهانزا می توانستند به صورت رایگان از خدمات cip در پروازهای خروجی از مبدا تهران استفاده کنند. همچنین سایر کلاس های پروازی لوفتهانزا نیز در صورت ارائه درخواست و پرداخت هزینه مشکلی در تردد از سی ای پی نداشتند. اما با برقراری مجدد پروازهای این شرکت هواپیمایی طی روزهای گذشته هنوز امکان ارائه سرویس در سالن cip به مسافران پروازهای خروجی این شرکت وجود ندارد. بنابراین مسافران لوفتهانزا صرفا در پروازهای ورودی می توانند خدمات سی ای پی را رزرو کنند.

موضوع عدم پذیرش مسافران در سالن cip فرودگاه برای مسافران هواپیمایی اتریشی نیز همانند لوفتهانزا برقرار است. دلیل این موضوع هدم توافق طرفین در نوع پذیرش این مسافران در سالن سی ای پی می باشد. در دوره های قبل این موضوع حل شده بود لکن در این دوره و با برقرار مجدد پروازهای این دو ایرلاین هنوز این موضوع در پروازهای خروجی رفع نشده است.

رزرو cip در پرواز ورودی هواپیمایی لوفتهانزا و اتریشی

توجه داشته باشید پذیرش مسافر در پروازهای به مقصد تهران (ورودی) برای مسافران اتریشی و لوفتهانزا امکان پذیر می باشد. برای رزرو در پروازهای ورودی این دو ایرلاین همانند سابق مسافر می تواند به دو صورت رزرو خود را انجام دهد:

  1. از طریق وب سایت و بخش آنلاین
  2. از طریق شماره های واتساپ 09102423100

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در تماس باشید 

۰۲۱۵۷۷۳۶

 

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه