رزرو پارکینگ cip فرودگاه امام

رزرو پارکینگ cip فرودگاه امام
4/5 - (6 امتیاز)

معرفی پارکینگ CIP

جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام به عنوان ترمینالی اختصاصی خدمات متنوعی را جهت رفاه حال مسافران در پروازهای ورودی و خروجی ارائه می کند. دریافت کارت پرواز، حمل چمدان و دریافت تگ بار، امور مربوط به گذرنامه و گمرک، اضافه بار و … توسط پرسنل cip فرودگاه امام انجام می شود. یکی دیگر از خدمات سالن cip فرودگاه، پارکینگ اختصاصی در بخش cip می باشد. 

در قسمت cip فرودگاه امام پارکینگی اختصاصی با ظرفیت حدودا 80 خودرو در جنب سالن تعبیه شده است. این فضا در منتهی الیه سمت راست سالن سی ای پی قرار دارد. در محوطه ی بیرونی cip فضاهایی برای پارک خودرو وجود دارد اما صرفا برای مدت زمانی کوتاه و معمولا برای همراهان مسافر قابل استفاده است و امکان استفاده برای چندین روز وجود ندارد.

 

روش رزرو پارکینگ CIP

با توجه به محدودیت فضای پارکینگ cip فرودگاه امام امکان رزرو بخش پارکینگ برای مسافران وجود ندارد. تنها راه حل استفاده از پارکینگ در زمان ورود به سی ای پی و سوال از بخش حراست است که همکاران این بخش درصورتی که جای پارک در پارکینگ موجود باشد مسافران را راهنمایی می کنند. البته همانطور که می دانید در بعضی از زمانها و خصوصا ایام تعطیلات و پرتردد از چندین روز قبل ظرفیت پارکینگ سی ای پی تکمیل می شود.

بنابراین به طور کلی امکان رزرو پارکینگ در بخش cip قبل از عزیمت به فرودگاه وجود ندارد. صرفا با مراجعه به سی ای پی و سوال از بخش حراست می توانید نسبت به ظرفیت آن آگاه شوید.

 

هزینه پارکینگ cip فرودگاه امام

ورودی هر خودرو 50.000 ریال و به ازای هر ساعت توقف مبلغ 75.000 ریال هزینه پارکینگ در بخش cip می باشد. به نرخ های اعلامی 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده منظور می گردد. به عبارتی به ازای هر 24 ساعت با احتساب ارزش افزوده مبلغی در حدود 2.000.000 ریال هزینه خدمات پارکینگ cip فرودگاه امام است. هفته ای (14.000.000 ریال)

 

راهکار پیشنهادی ما

بعضی از مسافران به هر دلیلی تاکید دارند از خودروی خود جهت عزیمت به cip استفاده کنند, مسافر می تواند با خودروی شخصی به فرودگاه بخش cip مراجعه کند در صورتی که در پارکینگ cip ظرفیت خالی وجود داشته باشد با هماهنگی بخش حراست می تواند از این امکان استفاده کند. در غیراینصورت مسافر می تواند بعد از تخلیه بار و همراهان در cip و انجام مراحل پذیرش خودروی خود را به پارکینگ ترمینال عمومی منتقل کند و با هماهنگی بخش حراست یک خودرو جهت برگرداندن مسافر به cip هماهنگ می شود. 

همچنین می‌توانید برای اینکه به این مشکل بر نخورید، از خدمات رزرو تاکسی فرودگاه امام استفاده نمایید.

جهت رزرو خدمات cip فرودگاه امام و سایر فرودگاههای داخلی کلیک کنید. 

4/5 - (6 امتیاز)

ارسال دیدگاه