معرفی پرواز بیزینس کلاس امارات + امکانات و ویژگی های آن

معرفی پرواز بیزینس کلاس امارات + امکانات و ویژگی های آن
3/5 - (2 امتیاز)

 کلاس بیزینس هواپیمایی امارات به معنای واقعی کلمه تعریفی دوباره از لوکس و آسایش ارائه می‌دهد. این مقاله نگاهی به امکانات و خدماتی دارد که بیزینس کلاس امارات برای مسافران خود فراهم می‌آورد.

 

امکانات بیزینس کلاس امارات

یکی از برجسته‌ترین ایرلاین‌های جهان، ایرلاین امارات تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در کلاس بیزینس خود ارائه می‌دهد که تلفیقی از رفاه، آرامش است. از جمله هواپیماهای استفاده شده در این ایرلاین، می‌توان به بوئینگ 700 و ایرباس 380 اشاره کرد که فضای زیادی برای راحتی مسافران دارند. در بخش بیزینس کلاس امارات که در پشت بخش فرست کلاس قرار دارد در حدود 76 صندلی وجود دارد.

مسافران بیزینس کلاس امارات از مسیر جداگانه ای از مسافران اکونومی و با اولویت بالاتر وارد هواپیما میشوند. فرآیند چک‌این برای مسافران بیزینس کلاس بسیار سریع و آسان انجام میشود. با استفاده از این خدمات، مسافران می‌توانند از صف‌های طولانی و انتظارات زمان‌بر بپرهیزند و فرآیند چک‌این را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پشت سر بگذارند، این امر به مسافران این امکان را می‌دهد که بیشتر وقت خود را به استراحت یا کار در سالن اختصاصی بیزینس لانژ امارات اختصاص دهند که یکی از امکانات فراهم شده توسط این ایرلاین برای مسافران کلاس بیزینس خود میباشد. 

بیزینس کلاس امارات به مسافران خود دسترسی به سالن‌های انتظار اختصاصی این کلاس را می‌دهد که محیطی آرام و لوکس را فراهم می‌آورد. این سالن‌ها با امکاناتی مانند صندلی‌های راحتی، اینترنت پرسرعت، غذاها و نوشیدنی‌های متنوع و حتی اتاق‌های خصوصی برای استراحت تا پرواز و فضایی برای یک حمام کوتاه با کلیه وسایل لوکس فراهم کرده است. بیزینس لانژ فضایی ایده‌آل برای زمان‌های قبل از پرواز را به ارمغان می‌آورند. مسافران می‌توانند در این محیط آرامش‌بخش زمانی را به استراحت یا کار اختصاص دهند و سفر خود را بدون هیچ استرسی آغاز کنند. البته این خدمات به اندازه خدمات فرست کلاس امارات نیست! این کلاس هواپیمایی امکانات بی نظیری برای مسافران خود فراهم میکند.

در بیزینس کلاس امارات، صندلی‌ها طوری طراحی شده‌اند که به راحتی به تختخواب‌های کاملاً صاف تبدیل می‌شوند این صندلی ها به سه حالت تخت خواب، صندلی های راحت و صندلی های مناسب زمان take off که به حالت 90 درجه هستند در می‌آیند. این هواپیماها مجهز به یک مینی بار کوچک برای هر مسافر هستند. صندلی‌های داخل هواپیما با پوشش چرمی نرم فرصتی برای استراحتی عمیق در طول پرواز فراهم می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که پس از سفر، بدون خستگی به مقصد برسید. همچنین صندلی های این هواپیما امکاناتی نظیر یک جاکفشی، پریز برق نیز دارند.

در بین صندلی های یک دیوار متحرک وجود دارد که میتوانید آن را به وسیله ریموت جا به جا کنید و فضایی کاملا شخصی برای خود به وجود آورید.

زمانی که وارد هواپیمای این کلاس میشوید یک هدفون و چشم بند برای هر صندلی قرار داده شده است و هر صندلی مجهز به یک مانیتور میباشد که امکان دیدن جدید ترین فیلم ها، جدیدترین موسیقیها و بازی های مختلف را برای شما فراهم میکند. بیزینس کلاس امارات به بیش از ۶۵۰۰ کانال سرگرمی مجهز است که شامل فیلم‌ها، موسیقی‌ها، بازی‌ها و شوهای تلویزیونی به‌روز دنیا می‌شود. نمایشگرهای HD، تجربه‌ی تماشایی دلنشینی را برای شما فراهم می‌آورند. مشابه این امکانات در بیزینس کلاس لوفت هانزا نیز دیده میشود. این ایرلاین نیز مانند امارات برای این کلاس خود خدمات گسترده ای را ارائه میدهد.

امکان پیش‌سفارش غذا از ویژگی‌های بارز بیزینس کلاس امارات است. مسافران می‌توانند تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز، غذای مورد علاقه خود را از منویی که از غذاهای منطقه‌ای است، انتخاب کنند و از تجربه‌ی غذایی لذت‌بخش در ارتفاعات بالا بهره‌مند شوند. منوی غذا و نوشیدنی این کلاس بسیار گسترده است و میتوانید از بین چندین نوع غذا، دسر و نوشیدنی انتخاب داشته باشید.

 یکی دیگر از خدمات بی‌نظیر بیزینس کلاس امارات، خدمات انتقال با خودروی شخصی از مبدا به فرودگاه و از فرودگاه به مقصد است. این خدمت رایگان، سفری بی‌دردسر و راحت را از درب منزل شما تا مقصد نهایی به وجود میآورد. 

در صورتی که در طول پرواز نیاز به اینترنت گردی دارید با تهیه اشتراک ممبرشیپ این ایرلاین پس از پرواز میتوانید از امکان wifi رایگان آن استفاده نمایید. 

 

 

 

3/5 - (2 امتیاز)

ارسال دیدگاه